Re: Dlaczego komputer nie wchodzi w stan wstrzymania?

Autor: PCMANIAK <pcmaniak_at_onet.eu>
Data: Fri 04 Aug 2006 - 18:36:21 MET DST

Użytkownik "Rex" <spam@away.com> napisał w wiadomości
news:eaur0v$c9l$1@news.onet.pl...
> Czy któryś z powyższych programów może być źródłem problemu który
opisałem?

Te co są uruchamiane wraz z Windowsem (np. firewall) teoretycznie mogą być
przyczyną. Może spróbuj właczyć kompa bez nich?

> Niepojęte jest dla mnie to, że po 5 i po 3 minutach komputer przechodzi
> w stan wstrzymania a po 10 min nie chce przejść.
> Co może być źródłem problemu?

Jakaś akcja, która jest wykonywana w tle co więcej niż 5 min. (np.: komenda
sieciowa), bo od tego czasu praktycznie licznik się włącza. Wydaje mi się,
że nie zawsze to musi być ostatnie naciśnięcie klawisza/ruch myszki.

Teoretycznie, to może po włączeniu nie działać, ale ja bym jeszcze sprawdził
po jakimś czasie (np. 30-60 min.).