Re: Dlaczego komputer nie wchodzi w stan wstrzymania?

Autor: Rex <spam_at_away.com>
Data: Fri 04 Aug 2006 - 08:55:38 MET DST

PCMANIAK napisał(a):
> Użytkownik "Rex" <spam@away.com> napisał w wiadomości
> news:eat177$q8c$1@news.onet.pl...
>
>>Czy ktoś z Was wie co to może być?

> Jak długo to obserwowałeś?

Mam tak już ok. miesiąc.

Na jednym Win2000 jest zupełnie losowo. Wszystko
> zależy od "historii" pracy, a może ost. aplikacji, czy czemuś podobnemu.
> Pamiętaj, że czasmi w systemie trwa proces, który nie przeszkadza wyłączeniu
> monitora, ale nie pozwala na wejście w stan wstrzymania.

> Już chciałem napisać, czy nie zmieniałeś czegoś w BIOSie,

W BIOSie nic nie grzebałem.

  czy nie
> instalowałeś jakiś updatów, sterownikó oraz jakie aplikacje nowe
> instalowałeś, uruchamiasz,

Updaty instalowałem, np. do programów Avast, Ad-aware, Firefox.
Aplikacje nowe też instalowałem. Były to takie aplikacje jak
- Combo Launch Pad (firewall)
- Płatnik
- O&O Defrag

Czy któryś z powyższych programów może być źródłem problemu który opisałem?

  sprawdź proszę opisywany problem zaraz po
> uruchomieniu. Moim zdaniem powinno działać przy 5/10 (o ile jakieś automaty
> nie mielą za dużo w kompie). :-)

Sprawdziłem przy 5/10 zaraz po uruchomieniu i niestety jest to samo -
komp nie przechodzi w stan wstrzymania :(

Niepojęte jest dla mnie to, że po 5 i po 3 minutach komputer przechodzi
w stan wstrzymania a po 10 min nie chce przejść.
Co może być źródłem problemu?

Rex