Re: Dwie karty PCI-E

Autor: Jacek M <jacekkropkamalikmalpkawpkropkapl>
Data: Fri 04 Aug 2006 - 15:23:09 MET DST

> Czy ktokolwiek z Was posiada w swoim PC dwie karty graficzne na PCI-E?
> Chcialbym zapytac, czy zauwazyliscie w zwiazku z tym jakiekolwiek problemy
> z dzialaniem windowsow XP? (podobno system wpiera sprzetowa akceleracje,
> tylko dla jednej z kart)
> Czy w zakladce wlasciwosci ekranu macie 4 monitory (dla kart z wyjsciem
> tv -> dla kazdej monitor + tv calosc x 2)? Jesli ktos dodatkowo ma jedno
> (lub dwie) karty dualhead - jak wyglada ilosc ekranow w tej zakladce?

Ja mam dwie karty PCI-E Ati jedna 1300 a druga 550 obie na 128 bitow gdy
chcialem podlaczyc jedna na 128 a druga pomocnicza na 64 to sie sypalo.
Chodzi to pod xp pro 64.

Nie wiem jak z akceleracja, przy pracy biurowej jest ok (dzialaja 3
monitory), przy graniu wybieram w opcjach gry na ktory monitor ma wejsc gra.
3D Mark poszedl na wszystkich 3 po koleji i nie bylo problemu.

W zakladce mam 4 monitory, przy czym czwarty jest przerywany i nie aktywny.

Glowny monitor to LCD a dwa po bokach CRT.

Pzdr
Jacek