Internet radiowy, dzielenie komputerów

Autor: d4rqu <d4rqu_at_op.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 22:28:20 MET DST

Witam,

Znalazłem ciekawą oferte internetu radiowego. 25zł abonament za
miesiąc + karta radiowa do komputera. Niestety za przyłącz kolejnych
komputerów trzeba zapłacić. Tu moje pytanie, w jaki sposób moge
przyłączyć jeszcze dwa komputery do sieci? Czy dało by radę
zakupić access point ze switchem i podpiąć do niego kolejne
komputery? Access point musiałby wtedy działać w trybie ad-hoc?
Jednak wtedy admin widzi ze kolejne adresy prywatne są podłączone do
sieci. Czy działało by połączenie routera z wifi + switch? Jak
wtedy to należy skonfigurować? Proszę o krótką notke instalacji
np. dla routera d-link
(http://support.dlink.com/emulators/di524_revc/h_wan_fix.html), a dalej
sobie poradze. W routerze z wifi jest opcja do przełączania miedzy
router a bridge?

pozdrawiam