Re: streamer i kasetka DAT

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 20:39:37 MET DST

On Thu, 03 Aug 2006 20:09:07 +0200, Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl>
wrote:

>Czyli chyba warto kupić taki używany sprzęt, przynajmniej nie jest to
>takim ryzykiem jak kupowanie CD/DVD z drugiej ręki? ;)

nie tak dawno kupilem uzywany AIT i LTO-2. obydwa chodza sprawnie,
choc AIT przyszedl z wylamanymi drzwiczkami. troche mi czasu zajelo
zanim wybralem odpowiedniego sprzedawce na ebay-u. LTO jest
praktycznie nowka i z wygladu nie rozni sie niczym od nowego drive'u,
ktory kupilem dla firmy. nawet numer sesyjny ma mlodszy. ale jak to ze
sprzetem uzywanym, mozna tez i zle trafic. sie nie dowiesz, jak nie
sprobujesz.

>Ja nie spodziewam się żywotności sięgającej kilkunastu lat, od tego są
>inne nośniki. Streamery z reguły nie służą długoterminowej archiwizacji. ;)

to teraz mi to mowisz? niestety. tasiemki potrafia pasc w najmniej
spodziewanym momencie. rock temu, tak z ciekawosci chcialem zerknac co
jest na moich DDSach z praca magisterska i kazda z 11 tasm miala
jakies bledy. tasmy (sony i TDK) maja 7 lat i byly hermetycznie
zamkniete w pudle w klimatyzowanym powmieszczeniu. <rs>