Re: wybór lcd 19''

Autor: LUKY <luky1_at_[NOSPAM>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 20:17:39 MET DST

Palmer napisał(a):
bym wyłącznie coś *VA a najlepiej S-IPS.

> Trudno było mi znaleźć w rozsądnej cenie (max do 2500 zł, a najlepiej
> nie wiecej niż 2200) taki monitor. Czy Twoim zdaniem ten:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=27383 jest porządny i ma
> odpowiednią do w/w zastosowań (amatorska obróbka grafiki i wideo, od
> czasu do czasu gry) matrycę? Nie mogę jakoś znaleźć tej S-IPS, czy może
> nazywana jest również jakoś inaczej?

Trudno cos powiedziec o monitorze jak sie go na oczy nie widzialo.
Naprawde jesli chodzi o monitor to nic zastepi obejrzenia go "na zywo" w
sklepie, sprawdzenia jego regulacji itp. Jednak ten samsung wydaje sie
ciekawym monitorem, podejrzewam ze to PVA z dopalaczem ze wzgledu na
czas reakcji i katy. Ta matryca ma jak kazda tez swoje wady, ponieważ do
temat rzeka, w skrocie powiem ze chodzi o "mikrowzorki" szczegolow
szukaj na mva.pl i google, to jest prawdopodobnie ta sama matryca co
193P+ [ale nie jestem tego pewien, bo samsungami to rozne szopki są :)
], tyle ze wieksza.

Pozdrawiam.
Luky