Re: wybór lcd 19''

Autor: Palmer <koluWYTNIJ_at_TOwp.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 20:57:25 MET DST

Użytkownik "LUKY" <luky1@[NOSPAM]o2.pl> napisał w wiadomości
news:eals8c$9lp$1@news.onet.pl...

> Nigdy nie pracowałem przy grafice na panoramie i jakoś trudno mi sobie to
> wyobraźić :), nie jestem też zorientowany w panoramach, jednak oprócz
> rozmiarów to jak zawsze kluczową rolę będzie tu miała matryca i radziłbym
> wyłącznie coś *VA a najlepiej S-IPS.

Trudno było mi znaleźć w rozsądnej cenie (max do 2500 zł, a najlepiej nie
wiecej niż 2200) taki monitor. Czy Twoim zdaniem ten:
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=27383 jest porządny i ma odpowiednią
do w/w zastosowań (amatorska obróbka grafiki i wideo, od czasu do czasu gry)
matrycę? Nie mogę jakoś znaleźć tej S-IPS, czy może nazywana jest również
jakoś inaczej?

Pozdr.,
Palmer