Re: malutki komputerek

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 20:06:12 MET DST

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Michal Lukasik*, która zaskrzeczała:

> Nie jestem teraz pewny (nie mam kompa pod ręką by zajrzeć), ale na 99%
> wszystko na styk. Zawsze można zastosować jakiś rozdzielacz. A skoro już o
> zasilaczu, to jest nietypowych kształtów/rozmiarów także jak padnie to
> może być problem. Choć muszę przyznać, że nie słyszałem by kiedyś komuś
> "padł" takowy.

Dziękuję. O wolną wtyczkę pytałem, bo mam doświadczenie z rozdzielaczami
i przelotkami i wolałbym żeby ich było jak najmniej, zwłaszcza w tak
małej przestrzeni. O zasilacz bym się nie martwił, bo raczej komp nie
byłby bardzo eksploatowany.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8