Re: Dobry i nie za drogi zasilacz

Autor: Fred <olalalal_at_oalalalall.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 15:38:13 MET DST

> Nie sugerowałbym się tym co podaje sprzedawca w tabelce a tym co podaje
> producent ('TotalPower różne o 100W - reszty już nie weryfikowałem).
> http://www.seasonic.com/product/pc_atx.jsp

hehe dopiero teraz zauwazyłem ze sprzedawca pomylił podpisy i przekowiował z
modelu 500W, jest to tylko błąd w opisie, faktycznie ma być 400W ale az
~350W z 12V. W moich testach zasilacz wyłączał się przy ~440W.

> Podoba mi się to, zwłaszcza "sprawnością (czyli cichością). ;D

to chyba oczywiste ze jezeli zasilacz ma wysoką sprawnosc to ma to znaczący
wplyw na głosnosc pracy

> Co dokładnie przez to rozumiesz?

wystarczy spojrzec na srodek zasilacza, PCB i wiadomo o co chodzi

> I jakie to ma znaczenie w codziennym użytkowaniu?

fakt - niewiwlkie, bo dla przeciętnego uzytkownika liczy się gwarancja,
jednak dla mnie swiadomosc bajzlu i niechlujnosci w elektronice
jakiegokolwiek urządzenia RTV psuje mi humor i przyprawia o dreszcze za
kazdym razem kiedy sięgam po przcisk POWER ON nawet mimo 100lat gwarancji na
papierze...

> Ja bym powiedział, że poserwisowe.

jestem tylko elektronikiem amatorem ale ten zasilacz ktory kupiłem na
allegro na 100% nie był naprawiany i był w 100% nowy

> Dlaczego brak gwarancji - tylko rozruchowa 3 mies.?

są to starsze modele ale bardzo dobre w przeciwienstwie do zupełnych
staruszków fortronów o sprawnosci <70% odswieżonych tylko przez modecom
poprzez nowsze okablowanie

> Którym? I kto to w Polsce serwisuje (naprawy gwarancyjne)?

np tu:
http://zenfist.pl/pID/230.htm

Jezeli priorytetem jezt zakup czegoś w loklalnym sklepie to owszem fortron
(modecom MC) jest dobrym wyborem w tej cenie.