Re: Pasywne ch³odzenie do Sapphire Radeon 9600 XT

Autor: MarcinR <mr21_at_o2.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 13:49:47 MET DST

Temujin wrote:
> Je¿eli nie bawisz siê w OC i nie wróc± takie temperatury ¿e trzeba bawiæ
> siê w McGyveryzm z 3 wiatrakami w otwartej obudowie, to wystarczy.
A tak na przysz³o¶æ - ile stopni mo¿e mieæ ten GPU aby bezpieczenie
dzia³a³ ? Chodzi mi o to jak bêdê testowa³ tego Zalmana. Bo mo¿liwe ¿e
bêdzie mia³ kilka stopni wiêcej na samym radiatorze, ale je¶li to
bezpieczne to chêtnie zrezygnujê z wiatraczka na rzecz ciszy :)

A tak btw to je¶li kiedy¶ zachce mi siê OC to co jak co ale ten
ZM-NB-47J nada siê w 100% na NB. Podobno ch³odzi do temp. pokojowej :)

Marcin R.