Re: LCD, 20 cali, wide - pomysły?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 10:38:09 MET DST

> pierwsze pytanie.... do czego?

Na to pytanie ja juz sobie odpowidzialem i jak widzisz nie zawiera sie ono
w poscie, co rowniez znaczy ze nie interesuje mnie zdanie innych na ten
temat.

Interesuje mnie za to odpowiedz na pytanie: jaki monitor LCD 20" wide i z
jaka matryca (chyba ze produkowane sa 19"ki 1680x1050).

Poza tym wrazenie, ze przez podana przezemnie ograniczona cena wyraznie
odcialem sie od LCD quasi-DTP i DTP wiec problem specjalistycznych
konstrukcji mnie ominie.

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak61@tlen.pl      GG: 1004327      ICQ: 21284055      www.adak.int.pl