Re: rotfl

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 10:09:20 MET DST

Dnia 8/2/2006 10:27 PM, Użytkownik Michal Bien napisał:

> ? Co masz zamiar stawiac na tym serwerku? Nie wiem jakie masz
> wyobrazenie dumnie brzmiacego slowa "serwer", ale do domu to naprawde
> nie musi byc jakas super maszyna. No i P4 do cichych rozwiazan nie
> nalezy. Poza tym to wyrzucanie $ w bloto.

Co gorsza to jest chyba ta najcieplejsza wersja.

> W innym poscie pisalem ze za serwerek (cichy i malopradozerny) sluzy
> mi Compaq SFF na i810 + PIII 550, a wczesniej byl nawet iBX + PII350.

Ja mam P3 800MHz z 256MB Ramu (laptop). Wręcz idealny jako serwer domowy
(apache z php, ftp, samba, wins, poczta, mlnet) i ma jeszcze duży zapas
mocy. Do tego jest bezgłośny (oczywiscie musiałem wiatraczej przeczyścić ;P)

> Taki Compaq kosztuje ~20-30 zl. Trzeba dolozyc wedle potrzeb tylko RAM,
> sieciowki i HDD [to koniecznosc bo musi byc nowy, cichy i w miare szybki].
> Chwale sobie takie rozwiazanie, no chyba ze masz zamiar stawiac tam proxy
> i troche innych uslug dla kilkuseto osob.

W tym tyg byłem w sklepiku który ma takie rzeczy.
kompletny komputer bez monitora: obudowa, płyta, reszta (P3 500MHz, 64MB
ramu, dysk 6GB), karta graf, karta audio - 100zł...

Za 500zł mozna już mieć jakiegoś P4 typu 1.7 czy 2 GHz.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \