Re: rotfl

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 22:27:25 MET DST

Krzysztof Wołoszka <KWoloszka@op.pl> wrote:

> Pytam bo szukałem jakiegoś kompa głównie cichego żeby
> postawić w domu serwerek. W sumie konfiguracja wy wystarczyła.
> Wywalił bym te bajery jak karta TV itp. A co do upsa to trzeba by jakiś
> porządny na serwerek kupić. Dzięki za ocenę :)

            ? Co masz zamiar stawiac na tym serwerku? Nie wiem jakie masz
wyobrazenie dumnie brzmiacego slowa "serwer", ale do domu to naprawde
nie musi byc jakas super maszyna. No i P4 do cichych rozwiazan nie
nalezy. Poza tym to wyrzucanie $ w bloto.
            W innym poscie pisalem ze za serwerek (cichy i malopradozerny) sluzy
mi Compaq SFF na i810 + PIII 550, a wczesniej byl nawet iBX + PII350.
Taki Compaq kosztuje ~20-30 zl. Trzeba dolozyc wedle potrzeb tylko RAM,
sieciowki i HDD [to koniecznosc bo musi byc nowy, cichy i w miare szybki].
Chwale sobie takie rozwiazanie, no chyba ze masz zamiar stawiac tam proxy
i troche innych uslug dla kilkuseto osob.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl