Re: chipset VIA pod P2?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 08:28:21 MET DST

(...) Ciach duzo rozsadnych rzeczy ;)

> W tych zastosowaniachabsolutnie nieistotne oecnie. Przeciez nikt nie
> bedzie na tyle szalony by na tym grac czy uzywac do CAD itp.

Taaa... ;) Ale jak chcesz znalezc sensowna karte z wyjsciem TV,
to sie robi problem troszke... ;)

> 512 MB spokojnie wystarcza.

A wczesne wersje nie mialy przypadkiem szlabanu ustawionego na 256?

> Ja sie wlasnie zastanawiam czy wreszcie przesiasc z nForce2U + AXP
> 1833 MHz na S939 + A64 3200 +OC, a obecna plyte i CPU dac jako
> maszyne do pisania - juz jest troche za wolna przy zastosowaniach "do
> wszystkiego".

Hm... o widzisz... tez mi cos po glowie chodzi... choc raczej teoretycznie
na razie. W kazdym razie - do pracy dostalem kompa na NF 6100
i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony temperatura pracy...
Nie przekracza 35'C na fabrycznym radiatorku.

Chetnie widzialbym takie cos na mojej nowej plycie glownej.
Tylko bez zintegrowanej grafiki raczej...

No ale to juz temat na osobny watek... ;)

> BTW:
> Co ma sie ruszyc u AMD w dol z cenami po 10 sierpnia. Chyba tylko
> dwurdzeniowki i topowe modele, bo AX64 3000+ / 3200+ sa na tyle
> taniem, ze nie ma z czego zjezdzac.

No jakies plotki chodza... Poczekamy, zobaczymy... ;)

Pozdrawiam,
Vituniu.