Re: obieg powietrza w obudowie

Autor: Luke <luke_at_melan.e-serwer.net>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 07:27:33 MET DST

> Mam Bartona 2500+, nie kręconego ale też się skubaniec grzeje, i
> wentylatory tak jak u Ciebie, z tym, że ten od frontu na dole wciąga
> powietrze do obudowy /przy okazji chłodzi 120GB Caviara ~29stopni/,
> oraz drugi wentylator /z tyłu/ wyciąga powietrze z okolic procesora
> na zewnątrz {umieszczony jest poniżej zasilacza - tak jak u Ciebie} -
> i to jest najbardziej optymalne rozwiązanie.

Tak tez swoje zamontuje.

A probowales go krecic w okolice 3200+?
U mnie na napieciu 1.75 (ustawienie w biosie) / 1.72 (odczyt w hardware
manager w biosie) / 1.82 (odczyt w everest) dziala on niestabilnie
przy wymagajacych grach 3D.
Osiaga stabilnosc dopiero przy 1.85 / 1.82 / 1.92.
Czy takie napiecie jest bezpieczne na dluzsza mete dla tego procesora?
Ktory odczyt napiecia nalezy traktowac jako rzeczywisty?

--
Luke