Re: obieg powietrza w obudowie

Autor: Ludvigus <email_at_w.sygnaturce>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 23:57:49 MET DST

Dnia 2006-08-02 22:04, *Luke* napisał(a) co następuje..
> Poniewaz ten u gory dmuchac moze bezposrednio na procesor, chce
> odwrocic cyrkulacje w calej obudowie:
> http://student.uci.agh.edu.pl/~melan/obudowa/c.jpg

Niestety może się to skończyć przegrzaniem wnętrzności. Pomyśl, gdzie to
powietrze z zasilacza miałoby wędrować? Reguła jest taka, by ciepło
wyciągać na zewnątrz.

> Wiaze sie to z odwroceniem wentylatora w zasilaczu.
> Czy jest to bezpieczne i czy cala ta zabawa ma sens?

Mam Bartona 2500+, nie kręconego ale też się skubaniec grzeje, i
wentylatory tak jak u Ciebie, z tym, że ten od frontu na dole wciąga
powietrze do obudowy /przy okazji chłodzi 120GB Caviara ~29stopni/, oraz
drugi wentylator /z tyłu/ wyciąga powietrze z okolic procesora na
zewnątrz {umieszczony jest poniżej zasilacza - tak jak u Ciebie} - i to
jest najbardziej optymalne rozwiązanie.

--
[ pozdrawiam - Ludvigus, me_gg: 783307, me_mail: ludvigus | op | pl ]
[ http://houset.prv.pl - poznaj glebie muzyki HOUSE!  *me_housets*  ]