Re: Dysk 250GB - jak podzielic

Autor: Hikikomori San <hikikomorisan_at_gazeta.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 13:05:54 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> Wystarczy popytać się innych użytkowników, ile miejsca zajmują im systemy z
> przyległościami. 50 GB to dla XP na pewno zbyt dużo. Jeżeli działasz bardzo
> rozważnie, to 10 GB spokojnie wystarczy, a jeśli chcesz mieć trochę luzu to
> 20.

A potem masz tak, ze sie zastanawiasz, gdzie instalowac gry czy
aplikacje z folderu "Progam Files" zeby sobie za bardzo nie
porozpieprzac wszystkiego po dysku... Ja juz wyroslem z malych partycji
systemowych. System niech zajmuje 10-15% partycji. reszta sie przyda-
pliki tymczasowe, gry, programy.

Wlasciwie do nowego kompa, bo do tego co mam juz nie, to na system
przyda sie jakis WD Raptor. Poczekam, az te 80GB stanieja tak o polowe
;)

> A wytłumacz mi jak chłopu na miedzy - czym różnią się od tej strony dwa
> osobne dyski od dwóch partycji? Bo nie jarzę... ;-)

Noooo, partycji nie mozesz jedenj wymontowac z kompa i przeniesc do
innego ;)

A swoja droga - roznica bedzie w szybkosci - bedzi emozliwy odczyt z 2
dyskow, bez smiagania glowicy miedzy patrycjami. Mozna np. na drugim
dysku postawić swapa...

--
  Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
  Dopisz własne obserwacje.  Zapraszamy na forum:  http://tiny.pl/mgcc