Re: Dysk 250GB - jak podzielic

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 12:16:02 MET DST

Użytkownik "Marx" <marx@sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup.com> napisał
w wiadomości news:eapst3$6e8$1@atlantis.news.tpi.pl...
> No to teraz trzeba byc wrozka i np przy zakupie 250GB dysku (chyba maja
> aktualnia najlepszy stosunek cena/pojemnosc) wiedziec iz np 50GB dla XP (w
> przyszlosci Vista) i programow wystarczy oraz ze nie bedzie sie marnowac

Wystarczy popytać się innych użytkowników, ile miejsca zajmują im systemy z
przyległościami. 50 GB to dla XP na pewno zbyt dużo. Jeżeli działasz bardzo
rozważnie, to 10 GB spokojnie wystarczy, a jeśli chcesz mieć trochę luzu to
20.

Na temat Visty się nie wypowiadam, bo wciąż dokładane są do niej nowe
usługi. Ostatnio słyszałem o rozbudowanym Shadow Copy do automatycznego
tworzenia i przechowywania wielu wersji plików. A to może zabrać sporo
miejsca.

> Chyba jednak lepiej miec dwa dyski, jeden na dane, drugi na system i
> programy. Do tego zadnych partycji nie potrzeba
> No ale to jest drozsze rozwiazanie, i przede wszystkim glosniejsze :(

A wytłumacz mi jak chłopu na miedzy - czym różnią się od tej strony dwa
osobne dyski od dwóch partycji? Bo nie jarzę... ;-)

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/