Re: sprwdzcie mi to....

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 03:28:48 MET DST

verba napisał(a):

> Gdy wejdę w katalog katalogu itd i potem strzałką wciskam
> wstecz..wstecz....to także mam przez ulamek sekundy klepsydrę :( CZY TO JEST
> NORMALNE CZY JA PANIKUJĘ......????

Idź do serwisu i zrób im awanturę, że oddali ci cudzą płytę główną?
Kompletnie nie rozumiem twojego podejścia.

Jakbyś ze szpitala wyszedł przypadkiem z nieswoim dzieckiem (a, bo
siostrze się etykietki na porodówce pomyliły), to też byś sprawdzał, czy
mu się klepsydra pokazuje jak się budzi?

--
PaRaGaS                   /\/\
gg: 1184355             =(~.~=)         http://www.last.fm/user/PaRaGaS