Czy ktoś miał podobną sytuację?

Autor: braVo <bartek1985_at_op.pl>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 21:05:57 MET DST

Witam!
Jednocześnie przepraszam, że piszę na tej grupie, ale nie wiem czy jest jakaś
grupa zajmująca się problemami zakupów na allegro.
Mój problem dotyczy zakupionego na allegro komputera PC w listopadzie 2005 r.
Po wpłacie na konto 1050 zł kompa wraz z monitorem otrzymałem, ale zupełnie
niezgodny z opisem i w dodatku z 8 letnim uszkodzonym monitorem a miał być 1,5
roczny i jeszcze na gwarancji. Po rozmowie tel. sprzedający zgodził się na
zwrot sprzętu i oddanie gotówki. Po odesłaniu kompa otrzymałem błagalny list od
jego żony, że pieniędzy nie może mi teraz zwrócić ze względu na tragiczną
sytuację ale zwróci na pewno tylko żebym trochę poczekał. Niestety do dzisiaj
nie mam ani kompa ani pieniędzy. wszelkie próby kontaktu nie odnoszą rezultatu.
Został tylko nr gg 600381358, ale niestety zostałem zablokowany przez tego
oszusta, gdy tylko przypomniałem mu o jego zobowiązaniu. Sprawę zgłosiłem na
allegro i policji ale niestety allegro twierdzi, że niewiele może zrobić poza
upomnieniem sprzedającego a policja przyjęła zgłoszenie i na tym koniec.
Byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie pomysły co do odzyskania pieniędzy.
Zastanawiam się czy jeżeli opublikowałbym adres tego oszusta, czy byłoby to
naruszenie ustawy o ochronie danych osobowych.
Przepraszam, że trochę za długie, ale nie potrafię bardziej skrótowo
przedstawić tego problemu.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.