Re: proszę o podpowiedz

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 21:07:54 MET DST

"rafal" napisał:

> Głośnik systemowy (sic!) moze nie dzialać przy odwrotnym podpięciu ;D

Zdaje się, że był już kiedyś o tym wątek, nie pamiętam na czym stanęło ale
osobiście jakoś w to nie wierzę. Ale nie na tyle, aby rozbebeszyć coś i
sprawdzić ;-). Natomiast ostatnio spotkałem na jakiejś płycie możliwość
podłączenia głośnika między sygnał i masę (piny 1-4, nie działał) lub między
sygnał a plus zasilania (piny 1-2, działał). Dziwne...

JoteR