[laptop] Toshiba Satelite problem z zasilaniem

Autor: Dawid 'Grendel' Krysiak <no_at_co.ty>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 18:35:26 MET DST

Witam
Może ktoś się spotkał z podobnym problemem i naprowadzi mnie na jakiś trop.

Laptop Toshiba Satelite zaczął się dziwnie zachowywać - nagłe wyłączenie i
brak reakcji na przycisk power.
Dioda zasilania mruga zamiast świecić ciągle, dioda akumulatora nie świeci
w ogóle.
Jeśli laptop wystartuje, chodzi na akumulatorach minutę, na zasilaczu...aż
nie padnie.

Procedura "naprawiania" (działa w 20% przypadków) - odpiąć zasilanie,
wyciągnąć akumulator, włożyć ponownie, podłączyć zasilanie. W efekcie jest
to co ma być, czyli dioda zasilania ciągła, dioda ładowania akumulatora
mruga aż do pełnego naładowania aku.

Ewidentnie padnięty był aku, więc wymieniłem. Po naładowaniu aku działa
świetnie (dużo ponad 2 godziny), ale niespodziewane wyłączenia i brak
reakcji na przycisk power.

Czyli powrót do punktu wyjścia. Sprawdziłem zasilacz - trzyma te 15V. Dla
pewności przeczyściłem styki w gnieździe zasilania laptopa. Dalej to samo.

no to o co może biegać?

--
Grendel