Re: Nosidelka do pecetow - gdzie kupic

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 18:13:21 MET DST

Maciej Lankowski napisał(a):
> Czy wiecie może gdzie w Trójmieście, albo wysyłkowo można kupić
> nosidła do pecetów? Kiedyś widziałem - wygląda to tak, że nakłada się
> jeden albo dwa pasy na obudowę, zatrzaskuje, bierze za rączkę i
> wygodnie idzie.
> A może jakieś inne rozwiązania są? :) Wyłączają wózki :)
Kiedys szukalem do czegos zupelnie innego - i skonczylo sie na wizycie w
warsztacie "szewskim" - mieli na szyldzie 'naprawa toreb, plecakow..." i
zrobili z paskow takich "torbowych" bardzo fajne uchwyty, z rzepami na
calej dlugosci (2 paski wytrzymywaly spokojnie z 15kg), z "paskiem"
usztywnionym z raczka (a raczka od osprzetu estradowego) pomiedzy tymi
obejmujacymi niesiony towar. Ceny juz nie pamietam, ale najdrozsza byla
ta raczka "estradowa" bo byla dosc ergonomiczna i latwa w przynitowaniu
do paskow.