Re: chipset VIA pod P2?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 12:58:21 MET DST

Vituniu napisał(a):

> Na Allegro - Siemens Scovery do dostania za 25,-
> Oczywiscie na BX i ze zinegrowanym Rage, jakims
> dzwiekiem i sieciowka. Przesympatyczne malenstwo.
> Jedyny mankament to brak AGP.

Brak AGP to dla mnie nie mankament, przecież ja nie miałbym zamiaru na
tym grać! Od tego mam nowego kompa, w którym zresztą i tak ciągle sieci
stara grafika, bo nie mam zwyczajnie ostatnio czasu na eksterminację
przeciwników. :P
Co do tego Siemensa, to już jakiś czas na niego trafiłem. Faktycznie -
ciekawy sprzęt, tani i mały... I właśnie tutaj jest problem - tylko
jedna wnęka 5,25"... Mam w domu naprawdę ładną obudowę tower w
standardzie AT - 3x 5,25" + 1x 3,5" i prawdę mówiąc wolałbym ją wykorzystać.
BTW sądzicie, że stary zasilacz AT 200W - 250W uciągnie taką płytę z
jakimś P2/P3 + hdd + kilka napędów + jakaś sieciówka, dźwiękowa,
ewentualnie jeszcze kontroler SCSI?

# /George Orwell - Rok 1984/