Jak odzyskać .. ?

Autor: tm <tm_at_tm.com>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 03:24:45 MET DST

Witam,

postanowiłem zainstalować sobie dystrybucję Ubuntu,
jestem raczej początkującym użytkownikiem linuxa więc musiałem coś
namieszać podczas instalacji a dokładnie w momencie wskazania partycji
pod linuxa - wydawało mi się, że wskazałem specjalnie utworzoną partycję
w tym celu - ale niestety gdy już rozpoczęlo się formatowanie partycji,
z przerażeniem stwierdziłem, że formatuje się moja partycja z instalkami
programow, fotkami z aparatu, mp3, itp. - w sumie 34 GB moich cennych
archiwaliów :( Oczywiście natychmiast wyłączyłem komputer - ale po
ponownym wejsciu do windowsa okazało się, że owszem, partycja istnieje
jak dawniej tylko że zupełnie "wyczyszczona" :(
W pierwszej chwili spanikowałem totalnie - następnie skorzystałem z
programu do odzyskiwania danych - okazało się że chyba większosc plików
o ile nie wszystkie, istnieje nadal - odzyskałem fotki i mp3 ale
chciałbym również odzyskac całe mnóstwo instalek różnych aplikacji i
gierek, ponieważ te programy do odzyskiwania robią sieczkę w plikach i
można je odzyskiwac na podstawie rozszerzeń - istnieje taka możliwość
aby mimo wszystko przywrócić partycję do wcześniejszego stanu z jej
strukturą folderów i plików ? System plików to fat32, na partycję nic
nie zapisywałem ani nie zmieniałem jej rozmiaru.
pozdrawiam i dziękuję za ewntualną pomoc

--
tm