odzyskiwanie danych ;))

Autor: Marek <marek_news_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 01:59:50 MET DST

Trafił do mnie komputer z całkiem pokaźną kolekcją wirusów. Posiedziałem,
pomęczyłem się, ale posprzątałem i oddałem działający komputer
właścicielowi, by doinstalował sobie brakujaće programy. On to zlecił
komuś, kto.... sformatował dysk i posadził od nowa system. Pół biedy
partycja c:tylko system i programy, ale ten gostek zapuścił format na dysku
d:!!! Zastanawiam się, czym tych danych poszukać. EasyRecovery??? Jakiś
inny program ???

--
Marek