Re: wybór lcd 19''

Autor: LUKY <luky1_at_[NOSPAM>
Data: Mon 31 Jul 2006 - 23:21:52 MET DST

Palmer napisał(a):

> A jak byś miał wziąć do tego samego celu monitor panoramiczy to na jaki
> model
> (jakiej marki) zdecydowałbyś się? Przyznam, że po lekturze wątku byłbym
> skłonny wziąć od zaraz polecanego NEC'a 1970NX, ale jeśli właśnie
> miałbym brać panoramę takiej klasy, to jaka by to była?

Nigdy nie pracowałem przy grafice na panoramie i jakoś trudno mi sobie
to wyobraźić :), nie jestem też zorientowany w panoramach, jednak oprócz
rozmiarów to jak zawsze kluczową rolę będzie tu miała matryca i
radziłbym wyłącznie coś *VA a najlepiej S-IPS. Jeśli chodzi o firmy to
produkty o stałej jakości od wielu lat robi Eizo, Nec. Niesamowicie
dobrze wprowadza się w rynek LCD Fujitsu-Siemens, który bardzo miło mnie
zaskoczył (miałem doczynienia z P19-2).

> Pozdr.,
> Palmer

Pozdr.