Re: Dell OptiPlex GX1 - jaki maksymalny procek?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 31 Jul 2006 - 23:18:25 MET DST

"Artur Nowacki" napisał:

> A czy czasami P3 nie chodziły już na innym slocie ????

Na Slot1 też były, przynajmniej te z Coppermine.

> A tak BTW nie wydaje mi się, ze można by było to upgradować.
> Już Dell jak i każdy inny producent sobie to tak wymyślił, żeby łatwo nie
> było...

AFAIR GX1 biegały na płytach z BX-em, więc każdy P3 na Slot1 i goniony na
100MHz powinien zadziałać. Co najwyżej upgrade BIOS-u może być wskazany. Ale
to było tak dawno, że głowy nie dam. Pamiętam, że Dell miał stronę z
supportem po której po wbiciu numeru seryjnego komputera dostawało się
komplet (no, powiedzmy) informacji o maszynie i listę plików do pobrania.

JoteR