Re: Jak oczyścić klawiaturę od laptopa?

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 31 Jul 2006 - 23:07:58 MET DST

> Oj, chyba się nie da. Zajrzałem pod spód - klawisze są zamontowane na
> jakichś drucianych łapkach/dźwigniach. I pomimo podważania z obu stron nie
> chcą zejść :(

odradzam - sam mam HP zd7100 i jak go rozbieralem to klawiarura byla
jednym wielkim modolem na 4-5 zatrzaskach - juz szybciej wyskoczy ci
cala, albo "urwiesz" klawisz niz to robierzesz
(wlasnie znowu zajrzalem - mam na krawedzi nad F1 jeden z takich zatrzaskow
trzeba go przsunac "na zewnatrz" i podobnie pozostale do tego odkrecic jedna
ze srubek z tylu obudowy i wtedy to cale wychodzi w gore ;-)
najlepiej poszukaj sobie w manualu a jak nie masz to PDF na stranoach HP
powinna byc instrukcja jak rozebrac do ostatniej srobki i nic nie urwac

ZOMO