Re: Jaki NAS polecacie (Network Attached Storage)? [OT?]

Autor: KaNo <fluor_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 31 Jul 2006 - 20:51:23 MET DST

PAndy <pandrw_cutthis_@poczta.onet.pl> napisał(a):

> "KaNo" <fluor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> predkosc kopiowania duzych plikow po ftp i po "udostepnieniach" m$,
> odczyty z serwera ftp, klienta ftp, perfmon - no i rzecz jasna
> obserwacja czasu kopiowania plikow.
> dyski pojedyncze i w RAID 0

Trudno mi uwierzyc w te predkosci bo waskim gardlem jest TCP/IP. Bardzo
trudno jest testowac dyski sieciowe. Chyba najbardziej wiarygodne wyniki,
zgodne z tym co sam odczuwam, daje program ATTO (zapis i odczyt). Nalezy
tylko dysk sieciowy zmapowac na lokalnym komputerze. Oczywiscie osobna
sprawa jest ftp. A ten switch D-Linka jest 10/100/1000? bo chyba wiekszosc
takich obsluguje jumbo frames. Sam uzywam DGS-1005D, ktory ma JF 9KB
Pozdrowienia.