odzyskiwanie partycji NTFS

Autor: paroos <paroos_at_op.pl>
Data: Mon 31 Jul 2006 - 19:17:08 MET DST

Witam, mam problem z odzyskaniem z dysku 80GB dwoch partycji NTFS:
podstawowej 15GB i rozszerzonej na ozostalej czesci dysku. Zostaly one
poprostu skasowane z powodu pomyłki, prawdopodobnie programem partition
magic. Nastepnie byla stworzona inna partycja na calym dysku (chyba ext3,
ewentualnie fat32 zwykly) i znowu skasowana. Teraz trzeba jakos odzyskac
pierwotne partycje NTFS. Udalo mi sie odtworzyc MBR programem TestDisk, ale
struktura danych na partycji primary nie odzyskala sie prawidlowo. W
niektorych katalogach zamiast plikow ktore tam byly, jest cala seria plikow
o identycznytch nazwach. Np. w katalogu windows jest kilkadziesiat plikow
babelki.bmp. Druga partycja wydaje sie odzyskana prawidlowo.
Dodam, ze przymierzalem sie tez do programu Active Uneraser, ktory
prawidlowo wyszukal wszystkie dane na partycji primary przed jej
odzyskaniem, jednak juz po odzyskaniu (wprowadzeniu proponowanych zmian w
MBR) okazalo sie, ze problem jest ten sam, nawet w wiekszym stopniu.

Czy wie ktos w jaki sposob dalej mozna by te dane odzyskac? Czy da sie je
jeszcze odzyskac w 100%? Moze przy tworzeniu tej partycji ext3/fat32 jakas
czesc danych o ntfs zostala nadpisana?Da sie cos na to poradzic?