Re: Nagrywara DVD do 200PLN

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 31 Jul 2006 - 19:13:56 MET DST

PaRaGaS napisał(a):

> Ja nie znam nikogo, kto by używał tego formatu...

Czy ja wiem? Na forach pojawia się coraz więcej ludzi, którzy się do
tego przyznają. W gruncie rzeczy fajna sprawa, niech tylko sprzęt się
nieco bardziej rozpowszechni...
Ponoć większa pewność niż w przypadku RW, do tego prawdziwy zapis
pakietowy, bez instalowania żadnych dodatkowych programików w stylu
InCD. Wreszcie jakiś następca dyskietki. :)

# /George Orwell - Rok 1984/