Re: 2 gb RAM - pociagnie bez virtual memory?

Autor: Marcin Witek <NOwitSPAM_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
Data: Mon 31 Jul 2006 - 18:15:55 MET DST

Jacek Marek wrote:

> A "funkcje" sprawdzające stabilność działania każdej aplikacji to będą
> losowo włączane?
> Jeżeli ma zawsze być stabilnie, to cały czas, każdy program musi być
> "testowany" w locie.

Akurat jeśli chodzi o "takie funkcje" to są one włączone zawsze, i w
windowsach i w innych systemach. Ciężko mi wyobrazić sobie w ogóle
współczesny OS który by sobie coś takiego odpuścił. Takie coś nazywa się
popularnie "dziurą w systemie" i jest to jeden z powodów bezsenności Billa
Gatesa ;)

> Więc, zawsze powolny. (Miałem nadzieję że to jest logiczne)

A funkcje zmieniające strategię dostępu do plików akurat mogły by być
wywoływane tylko od czasu do czasu - tu chodzi o badania statystyczne
jedynie.

Wit