Re: wylanczajacy sie komputer

Autor: urug <urug21_at_gazeta.pl>
Data: Mon 31 Jul 2006 - 16:58:00 MET DST

> Nie napisałeś jaki procesor. Poza tym, ja bym jednak sprawdził
> temperatury - Everestem na przykład. Obstawiam, że ten element
> nagrzewający się do 80 stopni to procesor - i w BIOS-ie może być
> ustawione wyłĄczanie przy tej temperaturze CPU. Możliwe, że chłodzenie
> jest zakurzone lub źle założone.
>
> A zasilacz zmienić na pewno nie zaszkodzi.

Procek to sempron 3000 na 939, jego akurat nie podejrzewam, w biosie
alarm ustawiony na 90 stopni. Do tej pory niemilosiernie grzal sie
chipset plyty, ale zalozylem na niego wiatrak 80x80. Teraz w speedfanie
widze, ze jak odpale prime95 to jakas temperatura sobie wedruje do 80
stopni i nagle ciach...komputer wylaczony. Procek w tym czasie ma 65,
chipset kolo 45, dysk 39. Jutro zakrece sie za jakims chiftekiem - i
zobaczymy co z tego wyjdzie...Aha co do napiec, nie mam niestety pod
reka miernika zeby sprawdzic je faktycznie, bo wartosci ze sppedfana
jakos do mnie nie przemawiaja. +5 potrafi utrzymywac sie na poziomie +2,66.
Pozdrawiam