Re: Problem z dyskiem SCSI

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 31 Jul 2006 - 16:54:48 MET DST

"Master" <bird4@o2._no_spam_.pl> wrote in message
news:eafvq6$n1c$1@walbrzych.wlb.vectranet.pl...

> Szczerze mówiąc nie słyszę tego dysku po odpaleniu kompa (chociaż też
> nie mam pewności, bo cały komp jest głośny - 4 wentylatory w obudowie
> + wentylator na procku trochę hałasują). Ale wydaje mi się, że dysk
> nie wydaje żadnych odgłosów.

Wyglada na uszkodzenie dysku, w wiekszosci wypadkow pada uklad mocy
ktory steruje silnikiem lub podobny driver do sterowania cewka ramienia.
Najlepeij byloby dokladnie obejrzec dysk, moze sie cos podpieklo? Uklady
o ktorych mowie dosc latwo zauwazyc bo sa w dosc duzych obudowac z duza
ilsocia miedzi wokol jako radiator (PCB ma dosc duzy obszar powierzchni
dzialajcej jak radiator)