Re: rotfl

Autor: Krzysztof Wołoszka <KWoloszka_at_op.pl>
Data: Mon 31 Jul 2006 - 14:12:22 MET DST

Michal Bien wrote:
> zamiast grilla co to za klasa: pewnie jakis Fell 350W. Boszzz - skad
> sie biora ludzie kupujacy niezla (choc juz nieco podstarzala)
> konfiguracje i zasilajacy ja takim badziewiem.
Widocznie nie zależało mu na stabilności i nie bał się awarii płyta czy hdd ;)
> Ten 80mm dresowentyl wyciagajacy troche pomaga, ale przy takiej
> ilosci i ulozeniu kabli napedy pewnie sie gotuja.
Tam tylko na płytę co powieje dyski pewnie nieźle muszą się grzać
> Nie za te pieniadze. Koles kupowal sobie raczej drozsze jak na
> tamte czasy zabawki - plyta, CPU, R9700 z Zalmanem, SkyStar1
> sprzetowy, dresiarski panel itp. BackUPS CS (czyli pewnie ze sklepu a
> nie Allegro, inna sprawa ze juz widze jak trzyme ten konfig przez 30
> min przy cieniutkich 350VA), a teraz sie zestarzaly wiec pewnie
> wymyslil ze kupi sobie nowa zabawke pt. Core Duo lub X2 na AM2 a
> calos rupieci opchenie w jednym kawalku za pieniadze niewiele
> mniejsze niz za nie dal, zamiast sprzedawac po kawalku.
Pytam bo szukałem jakiegoś kompa głównie cichego żeby
postawić w domu serwerek. W sumie konfiguracja wy wystarczyła.
Wywalił bym te bajery jak karta TV itp. A co do upsa to trzeba by jakiś
porządny na serwerek kupić. Dzięki za ocenę :)

         Pozdrawiam  Krzysztof Wołoszka
               Email: KWoloszka@op.pl
           Tlen: KWoloszka  gg: 3916218