wybór lcd 19''

Autor: bajtucha <no_at_email.pl>
Data: Mon 31 Jul 2006 - 12:27:11 MET DST

Panowie, stoję przed poważnym wyborem monitora do gier i normalnego domowego
użytkowania.
Upatrzyłem sobie kilka modeli i chłonę wszelkie opinie na ich temat.
Monitory nie są z najniższej półki cenowej, raczej są to egzemplarze droższe
z tych przeznaczonych do domowych zastosowań.

Belinea 101920 v.C - matryca MVA i niezłe opinie i wyniki w testach,
nienajszybszy i gorsze kolory niż w samsungu, straszny design
Samsung 970P - bardzo dobra matryca MVA, wg. niektórych testów może kuleć w
grach, porządnie wykonany, elegancki design, bardzo drogi
Hyundai Q90U - ultraszybki, ponąć sprawdza się świetnie w grach, jednak
matryca TN, choć jak na TN zaskakująco dobrze oceniana jakość
Sony HX95S - MVA, słaby czas reakcji, przynajmniej w gołych liczbach,
elegancki design ... dość drogi jak za te parametry
philips 190P7ES - niewiele o nim wiem bo to chyba jakaś nowość, jest szansa
że to MVA taka jak w belinei, ładny, dobra cena

proszę o poradę jeśli:
- macie doświadczenie, z którymkolwiek z podanej piątki
- jakieś inne propozycje monitorów w przedziale 1400-1800zł, którymi warto
wg was się zainteresować
- macie podobny dylemat lub jakieś wartościowe przemyślenia na temat
monitorów 19'' :)

z góry dzięki

bajtucha