Re: chipset VIA pod P2?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 31 Jul 2006 - 11:38:18 MET DST

Generalnie VIA jak to VIA - kuleje glownie przepustowosc pamieci, co
odbija sie bolesnie na wydajnosci calego systemu. (zwlaszcza, jesli
porownuje
sie do BXa). Sytuacje poprawia (jak napisal Radoslaw Sokol) przeplotu.
W niektorych BIOSach byla taka opcja, tam gdzie jej nie ma pomaga
"Memory Interleave Enabler" (do wyszuklania przez Google).
Tylko uwaga - po odpaleniu tej latki - nie wolno mieszac nic z kostkami
pamieci, bo stabilnosc systemu diabli biora...
Poza tym - DMA niby dziala, tylko ze dosc czesto "nie calkiem".
I tak dalej...

W tej chwili (znaczy - przy dzisiejszych cenach tych zabytkow) nie ma sie
co ogladac na wynalazki tylko brac BX'a ;)

> Jaki masz procek?
> leży u mnie w domu LX tylko do 333MHZ więc za flaszke sprzedam ;)
> Pozdro

Na Allegro - Siemens Scovery do dostania za 25,-
Oczywiscie na BX i ze zinegrowanym Rage, jakims
dzwiekiem i sieciowka. Przesympatyczne malenstwo.
Jedyny mankament to brak AGP.

Pozdrawiam,
Vituniu.