Re: Visual PC i.. no wlasnie...

Autor: Hikikomori San <hikikomorisan_at_gazeta.pl>
Data: Mon 31 Jul 2006 - 11:41:07 MET DST

"Wiktor S." wrote:

> Przeczytaj jeszcze raz ostatnie moje zdanie:
>
> "Dane można przenosić z jednego do drugiego za pomocą dyskietki, CD, albo
> jakiejś usługi sieciowej, np. FTP."
>
> Zwróć uwagę na zwrot "jakaś usługa sieciowa", i przypomnij sobię taką o
> nazwie "udostępnianie plików i drukarek".

No dobrze. Ale mogles nazwac rzeczy po imieniu. I tam nie pisze "jakas
usluga sieciowa" tylko jest to nazwane "shared folders"... bo wiesz,
jakis napój cukrowy gazowany to niewiele mowi, a jak zamowie pepsi z
lodem to dokladnie wiadomo... ;)

--
  Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
  Dopisz własne obserwacje.  Zapraszamy na forum:  http://tiny.pl/mgcc