Re: VPN i Zdalny Pulpit - problem.

Autor: Arrakis <pawelr_at_vp.pl>
Data: Mon 31 Jul 2006 - 11:05:50 MET DST

> W pracy nie jestem za NAT.
> Tam jest to dużo bardziej zaawansowane. VPN jest poprawnie skonfigurowany.
> Nie wiem co to za oprogramowanie, o którym piszesz, ale ja mogę użyć tylko
> Cisco VPN Client'a. Do tego ruch w sieci otwarty mam tylko na pulpit
> zdalny.
> Poza tym z jednego kompa nie idzie, a z drugiego jest wszystko OK.

Hamachi to właśnie program VNC - Freeware zresztą bardzo prosty.
Opis znajduje się na stronie.
Jeśli nie możesz się połaczyć przez pulpit wirtualny to sprawdź czy
przypadkiem nie masz poblokowanych odpowiednich portów. Być może to jest
twoim problemem.

Nie wiem jak wyglada sprawa z zabezpieczeniami w Pana firmie ale ja bym
spróbował Hamachi + UltraVNC (obydwa freeware).

--
Pozdrawiam
Arrakis