Re: VPN i Zdalny Pulpit - problem.

Autor: Artur Nowacki <artnow_at_lodz.home.pl>
Data: Mon 31 Jul 2006 - 09:00:40 MET DST

Arrakis <pawelr@vp.pl> napisał(a):

> a czy w pracy napewno nie jesteś za NAT ??
>
> Najlepszym sposobem na twój problem jest hamachi
> http://hamachi.pl/

W pracy nie jestem za NAT.
Tam jest to dużo bardziej zaawansowane. VPN jest poprawnie skonfigurowany.
Nie wiem co to za oprogramowanie, o którym piszesz, ale ja mogę użyć tylko
Cisco VPN Client'a. Do tego ruch w sieci otwarty mam tylko na pulpit
zdalny.
Poza tym z jednego kompa nie idzie, a z drugiego jest wszystko OK.

--
Artur Nowacki
Dom GG: 9856 Praca GG 9286991