VPN i Zdalny Pulpit - problem.

Autor: Artur Nowacki <artnow_at_lodz.home.pl>
Data: Mon 31 Jul 2006 - 08:04:42 MET DST

Mam zestawiony kanał VPN do swojego kompa w pracy.
Za pomocą klienta zestawiam połączenie ze swojgo komputera w domu, z
publicznym sztywnym IP.
Połączenie się zestawia elegancko, jestem zalogowany.
Następnie odpalam Pulpit zdalny i próbuję sie połączyc ze swoją stacją
w pracy wpisując jej IP.
Niestety połączenie pulpitu zdalnego nie zostaje zestawione.
Zainstalowałem kllienta VPN na laptopie. Laptop łączy się z internetem
za pomocą ICS'a a net udostępnia mój komputer domowy przez AP WIFI.
Więc kanał VPN zostaje zestawiony z laptopa, odpalam pulpit zdalny,
wpisuje adres stacji w pracy i łączę się bez problemu.
czemu nie mogę sie połączyc ze stacjonarnego ????

Na laptopie i stacjonarnym mam WinXP SP2 ze wszystkimi aktualizacjami.

Coś mam nie tak skonfigurowane na stacjonarnym ???

--
Artur Nowacki
Dom GG: 9856 Praca GG 9286991