Re: Jaki NAS polecacie (Network Attached Storage)?

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_at_ens.net.pl>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 18:32:59 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Paz" <kpaz@gazeta.pl> napisał

> Proszę o wasze opinie, doświadczenia, rekomendacje, wskazówki.
> - i gdzie to najlepiej kupić w Polsce?

Ja zamierzam kupic dysk LaCie 2TB. Urządzenie chcę wykorzystac jako storage
o niskim znaczeniu (brak wsparcia dla raidu) jako miejsce dla testowych
maszyn wirtualnych.
Jesli zalezy Ci na duzej pojemnosci, mozesz zakupic obudowe 4U lub 5U na 16
lub 24 dyski SATA, do tego dorzucisz jakas lepsza plyte z supportem dla 8 x
SATA, a w przyszlosci dodasz kontrolery na PCI-E do obslugi 8-16 dyskow.

--
pozdrawiam
Piotr