Re: Wymiana zasilacza, prosba o rade

Autor: mookie <mookie_at_epf.pl>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 16:54:40 MET DST

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi. Zdecyduje sie na tego fortrona,
jednak kolejny problem to gdzie go kupic :( w sklepach nie tylko
wrocławskich go nie ma, a google powiedziało że sprzedawcy jak np.
haszyd mają te zasilacze po regeneracji, inni sprzedają jako
"koncowki magazynowe" w co ciezko mi uwierzyc. Nasówa mi sie kolejne
pytanie, czy taki używany długo pociągnie i czy lepiej nie
porozglądać się za jakimś innym nowym.
BTW. przepraszam za niepoprawną sygnaturkę i delimiter, wprowadzałem
to na szybko z palca żeby oznaczyć moją konfigurację sprzętową a
nie pomyślałem że kogoś to porazi.
Pozdrawiam.

--
r.