Wymiana zasilacza, prosba o rade

Autor: mookie <mookie_at_epf.pl>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 01:04:53 MET DST

Tak ostatnio sobie czytalem o zasilaczach i teraz nie moge spac bo
jest goraco a ja mam jakiegos Megabajta :( Postanowilem wiec
wymienic na cos lepszego i niedrogiego. Po przeszukaniu usenetu
znalazlem w paru watkach kilka dobrych slów o fortronach.
Zainteresowal mnie model FSP400-60PFN. Znalazlem na allegro dwa
rodzaje takiego zasilacza (z wiatrakiem 80 i 120):
http://allegro.pl/item116491180_fortron_fsp400_60pfn_400w_gwar_12m_cy_od_freego_.html
http://allegro.pl/item118190242_fortron_fsp400_60pfn_najtanszy_wroclaw.html
Pytanie:
1. czy taki zasilacz bedzie sie dobrze sprawowal w moim komputerze?
(cenie sobie równiez cisze)
2. który bylby lepszy? ten z wiatrakiem 80 czy 120 mm?
Bede bardzo wdzieczny za jakakolwiek rade.

Pozdrawiam.

--
Athlon Barton 2500+@10x200x1,4V
Abit nf7-sl+pasywny zalman na NB