Re: Zawieszanie sie komputera

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 16:01:15 MET DST

Dnia Sun, 30 Jul 2006 15:52:05 +0200, Jen napisał(a):

> Czy poza sprawdzeniem pamieci memtestem, obejrzeniem kondensatorow,
> zalozeniem radiatora na dysk, zalozeniem wentylatora na karte graficzna,
> sprawdzeniem zasilacza moge jeszcze cos zrobic?:)

Całkiem możliwe że przegrzewa sie proc. Zainstaluj speedfana i sprawdź -
jeśli temp. przkracza 70st to chyba to. Od miesiąca mam w chacie 30st (10
więcej niz normalnie) i jak puszczę folding&home albo syn zagra w coś, to
komp sie wiesza na twardo. Więc obniżyłem częstotliwość i wtedy sie
wyrabia.

--
Jacek