Re: same problemy ze sprzetem :(

Autor: Leon <mariuszlonca.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 13:57:53 MET DST

> tak z ciekawości, czemu uważasz że to poszło jakieś przepięcie z sieci??

Uważam? Raczej przypuszczam ("..poszło prawdopodobnie...").
Gdybym uważał, to nie pisałbym na grupę prosząc o opinię fachowców.
Wydaje mi się tak, bo już 2 razy miałem awarię straego grata:
      i)objawy podobne, nie włączał się komp, po wymianie karty lan wszystko
ok,
      ii)objawy podobne, po wymianie karty lan niby działał, ale wykrywało
mi jakieś urzadzenia w pciach na płycie, a nic tam nie podpinałem - poszła
płyta, poza tym zegarek chodził raz do przodu, raz do tyłu (nawet po
wymianie baterii),

oczywiście pewności nie mam. mało tego, przy przeglądzie technicznym bloku
elektryk anonsował mi , że w naszym bloku w większości gniazdek na
uziemnieniu jest za duża rezystancja.a jak nie ma dobrego uziemnienia, to
wiadomo....