Re: Temperatura

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 13:21:37 MET DST

"TW" <tw@tw.com> napisał:

> Wiatrak w zasilaczu kręci się na pewno, co widać, słychać i czuć.

Ale nie jest podłączony do złącza na płycie oznaczonego PWR_FAN? Dlatego
informacja o liczbie obrotów wiatraka nie jest sprzedawana do programu
monitorującego.

> Nie wydaje mi się, żeby był jakiś wiatrak na obudowie.

Dlatego złącze CHA_FAN na płycie jest nieobsadzone i też nie ma czego
przekazywać do ASUS Probe. Po prostu wyłącz w nim monitorowanie urządzeń,
których fizycznie nie ma i będziesz miał spokój.

JoteR