same problemy ze sprzetem :(

Autor: Leon <mariuszlonca.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 12:51:30 MET DST

wczoraj słyszę krzyk zony siedzącej przy komputerze - biegnę i widzę w
środku iskrzy na niebiesko. oczywiscie komputer nie da sie wlaczyc -
zakładam awarię zasilacza. w srodku nie widze zadnych sladów popalenia.
poszlo prawdopodobnie po kablu z sieci - juz kiesdys mi spalilo karte, a
innym razem cała płytę.
1) jaką dajecie szanse, ze to tylko zasilacz? bo wtedy załatwiłbym to w
poniedziałek w 1 lepszym serwisie
2) zastanawiam się czy nie oddać sprzetu do pzu (mam mieszkanie ubezpieczone
od takich numerów) - nie wiecie jaka jest "wypłacalność" takich roszczeń w
pzu?
3)mysle tez o reklamacji na podstawie gwarancji w optimusie, tylko, że ja
dokladałem do sprzetu dvd i hd (oczywiście wszelkie ślady mej działalności
jestem w stanie usunąć). warto, jeśli to było przepięcie?
4) mysle o raklamowaniu sprzetu na podstawie niezgodnosci tow. z umową w
makro. macie jakies doswiadczenia z reklamacją kompów u nich? łatwo się
poddają?