Re: Dysk 250GB - jak podzielic

Autor: Rafał <niecierpiespamu_at_gdzies.bezspamu.pl>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 11:20:12 MET DST

wojtus_w wrote:

> Spokojnie... chodza plotki ze jest 32 wersji Visty <lol> .. cos
> napewno bedzie odpowiednie Little :D .To tak po za nawiasem... bo
> naprawde wole swoja wysluzuna 2tysiaczke(w2k) od wielu wielu lat.

Ja słyszałem, ze docelowo ma ich być 4 chyba...
Co do win2k - zdecydowanie lepsze zarządzanie pamięcią ma XP.
Sprawdzone, przetestowane na komputerach biurkowych - win2k był
mniejw ydajny na 800 MHz+128 MB RAM niż XP na tej samej maszynie.
O wywalaniu się 2000 (BSOD, zawiechy) nie wspominam, by nie kopać
leżącego.

> Tak jak wczesniej odpowiedzialem... co user to inne ustawienia.
> Tylko male ale bo malo kto zadaje pytanie na forum jaka dac wielkosc
> klastra
> :> to was nigdy nie kusilo aby dac inna wartosc niz domyslne ? :>>>
> ja mam 4K na wszystkich partycjach.A sa takie ..
> 4GB
> 20GB
> 20GB
> 105GB

O ile 105 GB spełnia zapewne rolę magazynu dla filmów/mp3 itp, to
można zaoszczędzić na MFT/FAT dając klaster 16 KB. I zarazem
zwiększyć wydajność dysku.

Pozdrawiam
Rafał